Translate

onsdag 15 maj 2013

Tidsbrist

Hur skall man få mera tid? Det är ett stort problem för mig idag. Har massor med idéer som jag skulle vilja förverkliga och saker som borde fixas men tiden bara räcker inte till. Som person blir jag mycket lätt hängiven och engagerad med saker jag är intresserad av och ställer till det för mig. Då det brukar bli mycket att göra brukar jag göra en "att göra lista", det brukar hjälpa.  


Lyckades fotografera en mås häromdagen men kunde inte komma närmare än detta. En vacker dag skall jag skaffa mig ett stort zoomobjektiv så att jag kan fotografera bilderna som jag vill. Använde mig av mitt Nikkor 180mm som för övrigt är ett riktigt snabbt och bra objektiv. Kompositionen blev ändå helt okay tycker jag fastän måsen satt på avstånd. 

- Thomas -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar